سیستم های قدرت و کیفیت توان 190ص
سیستم های قدرت و کیفیت توان 190ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سیستم های قدرت و کیفیت توان 190ص

 

قیمت : 17.000 تومان

 

 

فهرست مطالب

مقدمه 1

فصل اول: سیستم های قدرت 3

فصل دوم: کیفیت توان 17

فصل سوم: کنترل توان و روابط پایه63

فصل چهارم: روش های بهبود کیفیت توان 93

فصل پنجم: Custom Power  133

فصل ششم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات189

 

مقدمه

منظور از کیفیت توان در یک سیستم توزیع پیشرفته این است که مصرف کننده توان را با کیفیت مناسب دریافت نماید. یعنی سه پارامتر مهم مصرف کننده که شامل ولتاژ- فرکانس- شکل موج را با کیفیت برا بر آنچه شرکت های توان تضمین نموده اند به مصرف کننده برسانند.

عبور توان اکتیو و راکتیو از خطوط توزیع از سه عامل اصلی امپدانس خطوط، دامنة ولتاژ و اختلاف زاویة ولتاژ طرفین خطوط تبعیت می کند. در نتیجه، میزان و مسیری عبور توان منوط به نحوة توزیع بار و ساختار شبکه می باشد. از طرفی با توجه به محدودیت های عبور توان از خطوط که به عوامل محدود کننده ای مثل ظرفیت حرارتی و مسائل مربوط به پایداری وابسته است، استفادة کامل از ظرفیت شبکه های بهم پیوسته موجود و عملی نیست و هر چه شبکه گسترده تر گردد شکاف حدود حرارتی و پایداری بیشتر شده و انتقال و پخش توان متأثر از حدود پایداری خواهد شد. این محدودیت ها و نیز نیاز به بهره برداری کامل و اقتصادی از تجهیزات منصو به ضمن حفظ قابلیت اطمینان و امنیت سیستم در مقابل انواع اغتشاشات مبنای مطالعه، توسعه و نصب ادوات Custom  Power  در دنیا گردید.

با توجه به اهمیت ادوات Custom  Power و مطالعات و تحقیقات گسترده ای که در دنیا در این زمینه در حال انجام است بر آن شدیم که در پایان نامة حاضر به معرفی این ادوات بپردازیم.

فصل اول این پایان نامه به معرفی سیستم های قدرت و سیستم های توزیع، اجزای مختلف، مشخصه ها، مزایا و معایب آن می پردازد. در فصل دوم به تعریف در مفاهیم کیفیت توان   می پردازد. در فصل سوم به کنترل توان و روابط پایه جهت بهبود کیفیت توان می پردازد. فصل چهارم روش های بهبود کیفیت توان را مورد بررسی قرار می دهد و در فصل پنجم در رابطه با ادوات Custom Power  بحث می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test